21 Ocak 2012 Cumartesi

Kölelik Günlükleri - Gün 043-047


Pazartesi: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Salı: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Çarşamba: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Perşembe: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Cuma: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Ankara'ya doğru yola çıktım.

Sömestr tatilinin başlaması nedeniyle önümüzdeki iki hafta boyunca da hiçbir iş yapmayacağım.

Hiç çalışmadığın bu haftanın maaşını 15 Ocak 2012'de peşin olarak aldım. Kamu kaynaklarının (insan sermayesinin ve vergilerimizin/vergilerinizin) israfı tam gaz devam ediyor yani.

Mecburi hizmet kapsamında, özellikle temel bilim dallarında, üniversitelerde personel çalıştırılmasının verimsizliği ve kurumların bu uygulama nedeniyle gelişmelerine mani olacak bir kısırdöngü içine girmesi hakkında epey fikir birikti aklımda. Onu ayrıca ele alıp, (uzunca)  bir yazı haline getirmem gerek sanırım. Şimdi haftanın özgür geçirebildiğim iki gününün tadını çıkarayım, boş geçen günlerin birinde yazarım o yazıyı.

1 yorum:

  1. Genelleme bence belki işe gittikten sonra birşeyler yapan şahıslar vardır!

    YanıtlaSil

Beğendiyseniz paylaşabilirsiniz, maksat söz yayılsın.