14 Ocak 2012 Cumartesi

Kölelik Günlükleri - Gün 036-040

Pazartesi: İşe geldim. Anlattığım 3 saat ders için 3 soru hazırladım ve anabilim dalı başkanına teslim ettim. Misafirhaneye döndüm.

Salı: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Çarşamba: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Perşembe: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Misafirhaneye döndüm.

Cuma: İşe geldim. Hiçbir iş yapmadım. Ankara'ya doğru yola çıktım.



Toplamda bir saat çalıştığım bu haftanın maaşını 15 Aralık 2011'de peşin olarak aldım. Bana öyle geliyor ki burada görevlendirilmiş olmam ve bana verilen maaş, kamu kaynaklarının (insan sermayesinin ve vergilerimizin/vergilerinizin) israfı sayılabilir.

Siz ne dersiniz?

1 yorum:

  1. Memuriyette mesai saatlerini iş yerinde doldurmak yeterli...

    YanıtlaSil

Beğendiyseniz paylaşabilirsiniz, maksat söz yayılsın.