5 Ocak 2012 Perşembe

Kölelik Günlükleri - 05.01.2012 - Gün 032

Beşinci haftanın sonuna yaklaşıyorum.
Rutin oturdu artık:

Pazartesi-Cuma: Eziyet
Cuma akşamı: Yol ve heyecan
Cumartesi: Haftanın bana ait günü
Pazar: Yol ve üzüntü

Fark ettim ki Requiem'in bölümlerinin en azından ilk kelimeleri üzerinden bunu özetlemek mümkün:

Pazartesi-Cuma: Dies irae (Gazap günü)
Cuma akşamı: Libera me, Domine, de morte æterna (Kurtar beni Tanrım, sonsuz ölümden)
Pazar: Oh, Lacrimosa dies illa (Ah, o günkü gözyaşları [Ah o gözyaşı dolu gün])


Cumartesiyi es geçtim. O gün böyle şeyler düşünmüyorum. O günü sevdiklerime ve huzura ayırıyorum.






Bugün henüz perşembe, öyleyse Dies irae:



1 yorum:

  1. "Pazartesi-Cuma: Eziyet
    Cuma akşamı: Yol ve heyecan
    Cumartesi: Haftanın bana ait günü
    Pazar: Yol ve üzüntü"

    Sevgili Burak,son bir buçuk senedir olan rutinim(iz) budur... Senden yaklaşık 250 km ötedeyim... mecburideyim... her hafta sonu ankarada yaşayan eşimle karşılıklı seferdeyiz...
    İlginçtir ... Yıllarca aynı fakulte sınırları içinde aynı hislerle yaşamışız...

    YanıtlaSil

Beğendiyseniz paylaşabilirsiniz, maksat söz yayılsın.