4 Mart 2011 Cuma

Vatandaş uyuma, bloguna sahip çık




Blog dediğin zaman ayırdıkça serpilen bir şey. Uğraşacaksın, yazacaksın, malzeme toplayacaksın. okuduğumuz her blogda emek var aslında (copy-paste blog oluşturmak bile zaman alır nereden baksan). Yazı için sildenafilli ürün promosyonu yapan eczane fotograflarını çektiğim zaman yakalansaydım bir hafif tartaklanırdım herhalde. İnternette bir şirketle ilgili şikayetini dile getirdiği için tehdit edilen adam bile biliyorum.

Tüm bunlara rağmen yazıyorum, yazıyoruz. Kimi şeyleri artık yalnız bloglardan takip eder olduk, kimimiz için sesini duyurabildiği tek ortam blog. Benim şu gariban bloga bile ortalama günde 10 kişi geliyor, benim de futbol referanslarımdan biri olan aceto balsamico için bu sayı 10000.

Teknolojik bir alet almadan önce danıştığımız, bir albümün eleştirilerini incelediğimiz, mesleki kimi şeyleri takip ettiğimiz blogları topyekün kapatan kafaya ne desem az gelir. Ne zaman akıllanıp adam gibi bir internet düzenlemesi yapacaklar bilemiyorum ama saçmalıkları sıktı artık. Bir kişi için bütün bütün siteleri kapatmaları gerekmediğini er geç anlayıp, kanunu buna göre yapacaklar diye ümit ediyoruz.

O zamana kadar yazın, okuyun, paylaşın, blogunuza sahip çıkın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendiyseniz paylaşabilirsiniz, maksat söz yayılsın.