8 Kasım 2010 Pazartesi

Sırrı Süreyya ve otçu tayfa

Daha önce de anlatmaya çalıştığım gibi içinde ne olduğunu bile bilmediğim ota güvenmem, kimseye de güvenmesini tavsiye etmem. İstediği kadar üzerinde "bakanlık onaylıdır" yazsın, umurumda değil zira bahsettiği bakanlık tarım bakanlığı, sağlık bakanlığı değil. Domatesimi denetlesin diye kurulmuş bakanlıkla, ilacı denetleyecek bakanlığı ayırt edecek kadar tababet de farmakoloji de tahsil ettim, hamdolsun.

Ben okudum, kendimi kurtardım, bunları yemiyorum ama gazete, dergi, radyo, televizyon üzerinden her gün bombalamaya devam ediyorlar işin aslını bilemeyen vatandaşı. Dolayısıyla Sırrı Süreyya Önder sormak zorunda kalmış okumanızı tavsiye edeceğim yazısının başlığında:

Radyolar eczane mi?



Not: Sırrı Süreyya yazıda biz farmakloglara da bir küçük çakıvermiş "Bir Allah’ın farmakoloğu da çıkıp “Bre dangalaklar, neredeyse tüm ilaçların etken maddeleri bitkisel özlerden elde edilir” demedi." diyerek; teessüf ederim, ben farmakolog değil miyim, burada bunları da anlatmaya uğraştığım zaman olmadı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendiyseniz paylaşabilirsiniz, maksat söz yayılsın.